GIGI STUDIOS odsłania kolekcję Wiosna-Lato 2024
GIGI Studios prezentuje kampanię "The Breakfast" oraz nową kolekcję okularów na sezon wiosna-lato SS24
Kampania The Breakfast SS24 zachęca do uchwycenia piękna tego, co nieoczywiste i z pozoru zwykłe. Dostrzeżenie potencjału w codziennych czynnościach i docenienie ulotnych momentów, otwiera oczy na ich wyjątkowość. W tej kampanii GIGI STUDIOS przedstawia historię pozornie normalnej chwili: śniadania z nieznajomym.
W historycznym regionie Katalonii, jakim jest Empordà, sześcioro bohaterów – Maja, Gabriel, Anna, Ives, Dorcas i Dante – spotyka się przy wspólnym stole, celebrując rytuał pierwszego posiłku. Grupa nieznajomych, otoczona wspaniałymi zielonymi polami, skąpana w promieniach letniego słońca, łączy się z naturą i czerpie przyjemność ze swojego udziału w przebudzeniu dnia.
Premierowe modele okularów w kolekcji SS24 są wyrazem indywidualności i twórczej ekspresji. W tej kolekcji liczy się przede wszystkim lekkość i wygoda. Ręcznie wykonane modele łączą w sobie modę, idealne dopasowanie i ultra lekkość – to sprawia, że okularowe projekty są niczym arcydzieła. Mniejsza waga opraw jest wynikiem cieńszych, acetatowych i metalowych konstrukcji.
VANGUARD – odwaga i ekstrawagancja w kobiecym stylu
Oprawy okularowe i okulary przeciwsłoneczne z kolekcji VANGUARD, dedykowanej kobietom, są wyzwolone spod reguł. Niekonwencjonalne podejście do mody, które jest myślą przewodnią kolekcji, pozwala uwolnić swobodną ekspresję przez własny styl, wizję i myśl.
Nowe wzory okularów w kolekcji SS24 są wykonane z włoskiego acetatu i niemieckiej stali nierdzewnej. Poprzez nowoczesne i awangardowe kształty, ukazują elegancję i wyrafinowanie. Dopełnione o nowe logo marki, znajdujące się na zauszniku, podkreślają unikalne piękno każdej kobiety.
Okulary przeciwsłoneczne z nowej kolekcji SS24 równoważą charakterystyczny design z wygodą dzięki swojej lekkości. Wśród sześciu nowych projektów – trzy wykonane z acetatu i trzy ze stali nierdzewnej.
GIGI Studios podejmuje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju firmy. W kolekcjach VANGUARD i MEN wykorzystuje czarny acetat pochodzący z recyklingu. Ten materiał jest produkowany przez Mazzuchelli, najbardziej prestiżowego producenta acetatu.
MEN – współczesny design i zadziwiająca lekkość
GIGI STUDIOS poszerza swoją kolekcję optycznąi i przeciwsłoneczną MEN o współczesne projekty okularów męskich. Kształty nowych modeli z acetatu odzwierciedlają dbałość o szczegóły, design, a także są lżejsze dzięki zastosowaniu cieńszej konstrukcji ramek.
Sześć zupełnie nowych modeli opraw korekcyjnych – trzy z tworzywa oraz trzy ze stali nierdzewnej – łączą w sobie ponadczasowość ze współczesnością. Model EDISON to klasyka gatunku, a dla jeszcze lepszego dopasowania występuje w dwóch rozmiarach.
CHOPIN i MARX to modele przeciwsłoneczne z acetatu, wyróżniające się lekkością, jednak zachowujące swoją charakterność. MADISON to trzeci model przeciwsłoneczny z kolekcji SS24, o kształcie imitującym klasyczne pilotki. Wszystkie modele przeciwsłoneczne posiadają wysokiej klasy soczewki CR39, wyposażone w polaryzację.