MOREL: Odkryj ponadczasowe okulary
Morel przedstawia kolejną odsłonę odważnej i oryginalnej kampanii LOOKING FORWARD SINCE 1880, która przedstawia historię MOREL, począwszy od roku założenia firmy.
Inspiracją kampanii były autentyczne fotografie sprzed lat, które posłużyły do prezentacji nowych projektów okularowych z przymrużeniem oka. Producent symbolicznie wskazuje na rozbieżność czasową poprzez dodanie dłoni, która ubiera twarze ze zdjęć w okulary. Możemy zauważyć grę kontrastów między dłońmi trzymającymi kolorowe oprawki a twarzami osób z czarno-białych zdjęć. Takie połączenie przeszłości z teraźniejszością podkreśla ponadczasowość projektów MOREL.
W nowej odsłonie kampanii LOOKING FORWAD SINCE 1880 ponownie widzimy wśród starych fotografii oryginalny porter Julesa Morel, założyciela Domu MOREL w 1880 roku. To gest upamiętniający francuskiego prekursora optyki i hołd dla rodziny MOREL, która podtrzymuje tradycje i stale rozwija przekazywany z pokolenia na pokolenie kunszt optyczny.
To właśnie w 1880 roku, Jules Morel stworzył swoje pierwsze binokle - okulary bez zauszników, które trzymały się na nosie przy pomocy sprężynującego, wygiętego mostka łączącego szkła. Nazywano je "pince-nez", co w tłumaczeniu z języka francuskiego oznacza "szczypiące nos". Jules zapoczątkował wielką pasję do okularów w rodzinie Morel. Skupił się on przede wszystkim na rzemiośle i tworzeniu. Kolejne pokolenia zajmowały się kolejno: wprowadzaniem innowacji, eksportem i sprzedażą oraz designem i marketingiem. Obecne 4. pokolenie Morel kontynuuje rodzinną tradycję oraz angażuje się w działania społeczne mające realny wpływ na ekologię w branży optycznej.
Dzięki rodzinnej pasji i determinacji, kolekcje Morel są dzisiaj kupowane przez Klientów w ponad 100.000 salonów optycznych w 86 krajach na całym świecie.
Odkryj połączenie tradycyjnego rzemiosła z nowoczesną technologią w nowej kolekcji MOREL!