MOREL przedstawia nową kolekcję i wyjątkową kampanię
Dumny ze swojej przeszłości i mocno skoncentrowany na przyszłości, MOREL celebruje swoje ponad stuletnie dziedzictwo oraz nowe modele w najnowszej odsłonie kampanii „Looking Forward since 1880”.
Zaskoczyć, zjednoczyć, zainspirować
To kluczowe frazy trzeciego rozdziału kampanii. W nowej odsłonie MOREL przedstawiono na zdjęciach twarze dwóch osób z różnych czasów, połączone za sprawą jednej oprawki. Ten zabieg ma symbolizować okulary, które łączą dwie odmienne epoki, scalając dziedzictwo i wizję przyszłości marki MOREL.
Nowe projekty, takie jak model JENNY w hipnotyzująco czerwonym odcieniu, są w centralnym punkcie zdjęć. W ten sposób kampania oddaje hołd ponadczasowemu duchowi marki, jednocześnie wskazując na jej nieustanny rozwój.
Patrząc w przyszłość od 1880 roku
Powstała w harmonii z historią MOREL, nowa kampania podkreśla zaangażowanie marki w najwyższą jakość opartą na rzemiośle doskonalonym od 140 lat.
Założyciel firmy, Jules Morel, po raz kolejny pojawia się w kampanii wizerunkowej MOREL, symbolizując zdolność do innowacji dzięki modelowi BERGEN.
Ten najnowszy męski model łączy różne epoki i wprowadza innowacyjne rozwiązanie: górną część frontu, precyzyjnie grawerowaną laserem, wykonaną w całości z acetatu i perfekcyjnie zintegrowaną z oprawką, co zapewnia wyjątkową jakość wykończenia.
Na zdjęciu model BERGEN 2 TB05
Historia definiująca każde spojrzenie
Tożsamość marki jest nierozerwalnie związana z historią rodziny Morel od 1880 roku. Dzięki poszanowaniu dziedzictwa przez cztery pokolenia, niezależność i kreatywność wciąż stanowią fundament filozofii firmy oraz jej produktów.
Od pionierskich binokli stworzonych przez Jules'a Morel po dzisiejszą markę MOREL, firma potwierdza swoją kreatywną wrażliwość na całym świecie, ucieleśniając w swoich projektach francuski styl i rzemiosło. Najnowsza kolekcja MOREL wyróżnia się mistrzowskim komfortem, łącząc lekkość, wytrzymałość, elastyczność i trwałość.
Na zdjęciu model SUPERNOVA 1 VM03