Nowa odsłona marki GIGI Studios
GIGI STUDIOS odsłania najnowszą kampanię Jesień-Zima 23/24 pod nazwą LE CLUB THE LECTURE. W tym sezonie marka skupia się na odkrywaniu świata z różnych perspektyw. Robi to poprzez pokazanie różnorodnych osobowości w miejscu spotkań do czytania i słuchania, czyli tytułowym klubie czytelniczym.
Bohaterami kampanii jest dziewięć wyjątkowych osób, które spotykają się i łączą dzięki swojej pasji do książek. Miejscem, w którym odbywa się spotkanie, jest opuszczona paryska biblioteka. Najnowsza kampania GIGI STUDIOS zaprasza nas do doświadczenia rozmowy, którą ta grupa prowadzi na temat swoich ulubionych książek i pragnień. LE CLUB THE LECTURE podkreśla wpływ, jaki literatura może mieć na ludzkie emocje – jako czynnik wyzwalający empatię i chęć samopoznania, wzbudzający potrzebę oderwania się od zgiełku i codziennego życia. Literatura inspiruje, aby przeżywać w pełni każdą chwilę.
Florence, Rafaëll, Gaia, Antoine, Valentine, Deniz, Johnny, TJ i Joana to imiona osób, które uczestniczą w rozmowie i ożywiają kampanię. Dziewięć heterogenicznych i eklektycznych osobowości zostało dobranych w taki sposób, aby pokazać różnorodność i bogactwo naszego społeczeństwa.
Kolekcja VANGUARD Jesień-Zima 23/24: WYRAFINOWANIE I INNOWACJA
Nowa kolekcja GIGI Studios odsłania modele, które zostały stworzone z najwyższą dokładnością w atelier marki w Barcelonie. Delikatne detale i ręczne wykończenie podkreślają zaangażowanie marki w wyjątkowy design.
Nowe projekty w kolekcji VANGUARD, która stanowi wyraz elegancji i wyrafinowania marki GIGI STUDIOS, charakteryzują się geometrycznymi i odważnymi kształtami, stworzonymi z naturalnego włoskiego acetatu. Ręcznie rzeźbione krawędzie nadają projektom silną tożsamość. Reprezentatywne dla kolekcji modele to LUDOVICA – okulary przeciwsłoneczne oversize, w stylu maski o zaokrąglonych konturach oraz BONNIE – model w stylu awiator w innowacyjnej palecie kolorów. VINCENZA i MATILDE wyróżniają się natomiast bardziej geometrycznymi kształtami i eleganckimi skosami.
Nowa odsłona opraw okularowych od GIGI STUDIOS obejmuje osiem majestatycznych, niepowtarzalnych projektów z acetatu – stworzonych z myślą, aby uwydatnić wszystkie aspekty każdej osobowości. Nowe modele, takie jak PHOEBE czy AMAIA, wyróżniają się połączeniem dwóch warstw acetatu, które tworzą unikalne przejścia i gradienty.
Kolekcja MEN Jesień-Zima 23/24: WSPÓŁCZESNA MĘSKOŚĆ
GIGI STUDIOS rozszerza kolekcję MEN o nowoczesne projekty oprawek okularowych i przeciwsłonecznych w dużych rozmiarach. Charakterystyczne dla kolekcji przywiązanie do prostych i charakternych kształtów znajduje odzwierciedlenie w modelu MELVILLE, z grubą ramą z acetatu w lekko geometrycznym kształcie. Z kolei HAWKING i MAXWELL są modelami wykonanymi z połączenia tytanu i acetatu – te projekty wyróżniają się lekkością i dopracowanymi detalami.
Dwa nowe modele przeciwsłoneczne, BRYANT i MAGNO, są wykonane z grubego acetatu w charakterystycznym kształcie. Podobnie jak w przypadku całej kolekcji przeciwsłonecznej MEN, soczewki CR39 w tych modelach są spolaryzowane.