Odkryj nową erę stylu GIGI STUDIOS
GIGI STUDIOS oficjalnie odsłania nową wersję swojego logotypu i prezentuje wyjątkową kolekcję okularów przeciwsłonecznych na jego cześć
Nowoczesne logo GIGI STUDIOS w formie monogramu litery “G” ukazuje współczesność i postępowość, które definiują markę. Celem uczczenia tej wyjątkowej zmiany, powstały cztery modele okularów przeciwsłonecznych, wyróżniające się metalicznym logo marki na zausznikach.
The Logo Collection
GIGI STUDIOS celebruje nowe logo kolekcją okularów – The Logo Collection. Składają się na nią damskie okulary przeciwsłoneczne okrągłe, owalne, kwadratowe i awangardowy model bezoprawowy. Każdy z modeli posiada pokaźną sygnaturę na zauszniku.
The Logo Collection dzieli się na dwie części. Trzy modele zostały wykonane z acetatu, w nieco oversize’owym kształcie. Kwadratowy model – SIMONA, okrągły – OCTAVIA i owalny – PAOLA, dostępne w różnych kolorach. Charakterystyczne dla projektów są zaoblone linie i delikatne skosy, które podkreślają kształt okularów. Na zausznikach lśni nowy logotyp wykonany z metalu, który jest dominującym elementem projektów.
Czwartym modelem i ikoną kolekcji, jest model GIGI, który stał się symbolem nowej odsłony marki. Bezoprawowa konstrukcja o kształcie maski, w futurystycznym stylu, o prostych krawędziach, również jest sygnowana metalowym symbolem „G” na zausznikach. Model GIGI występuje w dwóch wariantach kolorystycznych: ciemnoszare szkła z metalicznym logo w stalowym kolorze oraz zielone szkła z metalicznym logo w złocie.